Älska livet eller hur var de?

Hard work 7.00-15.30, medelpass & sprutan mot svininfluensan är nu tagen(mot min vilja) pga av att jag jobbar med människor av alla olika slag är det väldigt bra, bara därför tog jag den. Tro inget annat, för jag var och är emot den suck. Nu återstår bara Mammas pojkar & Inlåst tillsammans med lullan, myspys alltså! Jag är ledig imorrn, om det nu blir som planerat men som sagt vet man aldrig. Hoppas på att få vara ledig, är helt slut och skulle verkligen behöva sova ut. Låter otacksamt, men jag är bara ärlig. Äh skit i det nu, vi får väl se.. Ikväll tänker jag iallafall inte bry mig om morgondagen, utan ska bara slappna av och avsluta den hur sent jag vill :) Det blir eventuellt en uppersittarkväll ikväll, yihoo! Och ville bara tacka för dom fina orden som min andra halva skrev i dagens första inlägg, de värmer verkligen och du vet att du är min absolut bästa. Jag älskar dig, äkta vänskap är vad de handlar om! <3

Som jag sa, älska livet ! Training days..You have to fight for the perfect body! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0