Lördag!

Torsdagen blev en fortsatt lugn dag, vi gick från hök hem till mig och kollade på mammas pojkar. Sedan kom Makkan hem och vi hockade upp alla 3! Vi sov så gott så, som vi hade längtat haha dedär lät fel men ja, han va helt enkelt saknad som attan. De va på tiden att han kom hem:)

Fredagen började tidigt, rättare sagt 08.45 för Makkan skulle till tandläkaren 09.30 så de va ba att stiga opp. Men vi va inte bittre för de.. Och vad gjort vi resten av dagen då? Allt och ingenting känns de som, vi hälsa på Simpan och va ute på edströmska och muppa, rydh "raidan" honkade oxo, vi mös lite hemma hos mig(jag hade feber), vi va förbi donken en sväng och invigde kvällen med lite bowling. Jag, Mallan, Makkan, Raidan och Simpan drog ett sjujävla bowlingpass och mer än så tänker jag inte berätta hhah. Okej, Makkan vann slutpratat! Sedan fix&trixa vi lite och hoppade hem till Johan lilla för att fixa oss. Hamna hos Danne på förkrök till slut och där höll vi till innan slisk! Tjockt med folk där, o de va helt okej kul faktiskt. Rund om fötterna, go & glá precis som man ska va! Nu sitter jag här, kom nyss hem faktiskt. Svart nej, jag ska aldrig mer dricka, fyfan vad jag hatar dagen efter, vill ba gå under eller nåt varenda jävla gång haha. Så, på så vis äre och nu tänkte jagbjuda på lite bilder från gårdagen!!!















Innan jag går och lägger mig måste jag bara säga grattis till Makkan, han & Sebbe fyller ju 19 idag. Jädrans tvillingar dedär alltså! Bubben hoppas du får en awesome day lixåm, :) de äru värd. See you later aligator..Love love love från mig o Mallan!

Som slutkläm bjuder jag på denna bild från gårdagen, kan ni hitta mig o Makkan? Vi ba kråmas å allt ju, tyckte iallafall att bilden passa bra eftersom de är hans dag idag, hurra hurra hurra! :D Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0