Fortfarande Fredag!

Igår tillbringade vi vår eftermiddag och kvälls hos MMM,o vad de betyder nämnde jag ju i förra inlägget :) Så kikade där om ni inte förstår, hehe! Vi gjorde allt och ingenting, flyttade och bar massor av grejer, vi lekte även en massa med Miliam som till slut godkände oss efter nån timmes vistelse där haha! Tackade vi gudarna för, vi som bara ville krama och pussa på honom från börjar, men så kan de ju va. Han e ju bara frö söt! Vi gick kvällspromenad, vi gjorde i princip allt möjligt och ingenting, umgicks lite :) Gud så fint de kommer bli hos dom, jag e himla glad för de, att flytta till Gryta känns så seriöst tycker jag :P De är brå, hehe! Kikade även på Idol, fan va bra att Miariette åkte ut, helt rätt tycker jag. Hon är grymt bra och något är fel om hon inte för skivkontrakt men hon blev så förutsägbar precis som Andreas i jurryn sa, man visste liksom vad man hade att förvänta sig av henne och de blev tråkigt till slut. Nu är de ju grymt bra artister kvar, tror dock att Calle kommer åka, han blir 3a men han är ändå min favorit! Annars så ska Tove vinna, hon är klass för sig, helt klart och herregud vilken chramig liten prick de är! You go girl.. Iallafall, vi avslutade med en cykling hem och stenhård däck på de, riktigt skönt med tidiga kvällar trots att de är helg. Älskar de! Och här kommer lite bilder..



Såhär glad va Mille när han väl "Godkänt" oss,:D så gör han när han inte träffat oss på länge heh!




Påklädd och klar för en kvällspromenad :)







Se så söt han är, Mille älskar att bada hihi så himla söt på denna bild. Han är 9 månader, en riktigt lång och ståtlig kille som är så otroligt go att man bara vill äta upp honom! Han kryper fram snabbare än blixten och går själv genom att hålla i sig i saker, sjukt vad tiden har gått fort! Synd att jag inte kan eller vet hur man lägger upp Videosar här, om de ens går haha vore kul att visa vad lillen kan :D Men ickesanicke!!!

Innan vi tackade för en mycket trevlig eftermiddag & kväll, så fick Majki ta ett kort på oss, se så brända vi va. Alltså detta är ingenting, jag var seriöst LILA utan att överdriva. Har aldrig bränt mig såhär hårt någon gång, men de lägger sig väl snart får vi hoppas! / e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0