041109

Färdigjobbat för idag och nu bultar huvudet, jag är vrålhungrig plus att det känns som om jag håller på att få feber vilket jag inte tänker tillåta :) Btw, så fick mallan oxo jobba med mig idag. Vi var så jäkla duktiga! Snacka om drömmar som går i uppfyllelse right now, awesome! :) Inge träning idag "lill-lördag"= vila, så vi får väl se vart denna kväll slutar. De blir ivf jobb 7-15.30 imorrn! Ps, ...underbart med snö. Som jag har längtat, hoppas på pulkaåkning imorrn med pluttarna på jobbet!

Och som sagt är jag är en hårt arbetande- och tränande kvinna som är mer än helt okej nöjd med vad jag lyckas åstakomma i livet just nu! Älskar livet som simp brukar säga(hoppas han läser detta och garvar, men det tvivlar jag på haha)!










Sist av allt slänger jag upp lite bilder från Halloweenfesten hos Nikki&Sebbe i Lördags! :) / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0