E uppdaterar!

Såg att Mallan redan hunnit skriva ett inlägg men eftersom vi inte tillbringade denna dag tillsammans så tänkte jag beskriva hur min sett ut men innan jag gör de så ska ni få höra hur min gårdag såg ut.
Jag tillbringade nämligen eftermiddagn/kvällen tillsammans med min bigsis, vi köpte snackz av alla dess slag. Fan vi är så knäppa när vi är tillsammans haha, vi fular oss nå så otroligt att folk i vår omgivning verkligen garvar trots att vi för dom är helt okända! Totalt klockrena, snuskit lika är vad vi är, fått de från pappa antar jag och om de är bra i alla lägen vet jag inte haha. Men vi är som vi är och de trivs vi med, nåväl hemma vid 2inatt, innan de så plocka jag upp lullan så vi möspös ännu mer :) En riktigt mysig Lördag för min del alltså hihi!

Nu sitter jag här efter en morgonpromenad på 45 min, tripp till erikslund och solning på de tillsammans med Lullan! Hittade inget intressant tyvärr vilket jag antar betyder att jag ska spara min pengar, lika bra kanske. Snart ska man ju ut och jaga julklappar, kul men fyfan vad jobbigt för jag hittar aldrig något jag blir nöjd med haha..Då är de ivf bra att ha en del slantar att röra sig mig, denhär julen kmr bli dyyyyyyr! Nejdå, men dyrare än vanligt åt minstonde och varför tänker jag inte avslöja mohaha!

Innan jag drar mig mot ja,jag vet inte vad men ifrån datorn ivf så vill jag säga att min underbara mami har köpt massa nya saker till jul bla. gardiner, mattor, jul-pynt, dukar m.m. Vi har tillochmed tomte och en söt liten gran med belysning i utanför dörren så nu är de verkligen jättefint här hemma! Åhh, Ge mig snö och massor med julkänsla!

Bara för de så avslutar jag med en bild på mig o mami från i Julas,=)! /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0