=)

Här har ni lille Theo, mitt allra första kusinbarn någonsin. Han kom dagen efter BF, 091127 och se så fin han är! Jag såg domhär två bilderna igår som en stolt mamma"min kusin" lagt upp och satt i säkert 10 minuter och bara pendlade fram o tillbaka, fram o tillbaka, jag kunde helt enkelt inte sluta kolla! De är helt ofattbart, längtar så efter att få träffa er, att få se den lille prinsen i verkligheten! Lyckligt lottad ska man ju vara nån gång också, som släkting har jag förtur, de har Emme själv sagt så det såååå!
Ville bara få ur mig det, är ju fotfarande helt exhalterad att jag snart spricker haha.. Måste få se honom snart snart snart, obs att detta är ganska stort i vår släkt också. Eftersom först ut som förälder i den yngre generationen, äldst som hon är haha! Allt blir så ännu mer fantastiskt då, första lilla är väl så antar jag =). De är häftigt tycker jag så ännu en gång grattis till Emmelie & Christian! Men nu måste jag sticka, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0