fortfarande feber

Jo, jag har fortfarande feber och var på hälla med lullan o hennes vän evve för en stund sen. Nu sitter jag äntligen här proppmätt, de blev kebabpizza idag eftersom familjen inte bjöd på nå bättre. Okej, ätardagen är ju imorrn men nu var de länge sen och jag är faktiskt sjuk, då får man faktiskt bryta mot reglerna right? Plus att pizzan inte ens var god, elr jo men inte som förväntat så nu slipper jag vara sugen på den nå mer! Tänkte bara passa på och meddela att de blir lugnt ikväll, bänkar upp mig framför Idol med mami. Kan hända att de blir en promenad ikväll, beroende på hur jag känner mig..
*Cause when I leave for the night, I ain't comin back! /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0