Fredagsmys!

Jag tänkte skriva några rader innan jag lägger mig och sussar för idag. Kvällen har jag som sagt tillbringat framför Idol tillsammans med mami vilket har varit otroligt mysigt, vi har så kul tillsammans :) Fredagsmys hör till en av mina stora favoriter just nu ska ni veta. Och så fick jag ett samtal för cirkus 1 timme sedan, så de var bara att sätta sig i bilen, köra iväg och hämta lullan på Hässlö! Fulltankad säger jag.. Vore väl en skön känsla men imorrn är jag glad att jag inte druckit en dag som denna och så kommer de förbli många helger till bara så att ni vet :) Nykterist, javisst! Hoppas på att kunna träna imorrn men just nu ser de ganska mörkt ut, febern sitter kvar och armen värker. Prövade några friskisövningar nyss och armen pallar precis men kroppen och energin är på lägsta möjliga nivå men hoppas kan man ju alltid göra. Ställer iallafall klockan på 09.30 tills imorrn, så får vi se om de blir ett träningspass eller en lång morgonpromenad. Blir med all säkerhet en sväng förbi gymet, fylla på kortet och hämta vår skiva med alla bal-bilder på :D Ska bli kul, har nämligen inte fått den skivan än så nu ska vi få se på en och annan rolig bild av alla olika slag! Btw så välkomnar vi den älskade ätardagen av hela våra hjärtan, klockan har slagit 12 och du är så välkommen så. Fan vilken utsökt frulle jag ska äta imorrn, fet godispåse och massa choklad weii paradiset typ! Nu kallar verkligen John blund på mig, nattinatti med er! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0