Have some fun?

Gårdagen blev oxo sådär spontan precis som vi vill ha dom. Kom hem sent, så jag hann bara käka & duscha lagom innan tanterna kom över. Mami & gänget hade lite partaj här igår nämligen, gud så coola dom är. Jag diggar dom lika hårt varenda gång haha, o så mycket skratt man får sig.. Egentligen skulle jag varit hemma och ta de lugnt, men blev hembjuden till Höiem så vi drog dit och hängde med några profiler. Hade de riktigt kuligt faktiskt! Begav oss till Å, o sen kröde jag homeparty med min kära lillesyster haha hade hur kul som helst! Vi ägde, alla bara slet o drog i oss, vi trivdes som fiskarna i vattnet såklart! Sen gick jag hem själv, fråga mig inte varför, fulltankad som jag va skulle jag promt de och när jag bestämt mig för något går de i princip inte att ändra på som vissa vet! Lullan gick också hem, jag tog ena vägen och hon den andra, så båda var påväg hem men helt olika väger så vi telefunkade jävligt hårt. Ska aldrig mer gå själv, de är ju livsfarligt..Tänk så dum man kan vara? Åhh, blir arg på mig själv ibland men man får väl ta och lära sig nån gång. Detta verkar som ett aldelles utmärkt tillfälle tycker jag så vi kör på de =) Btw så åt vi nattmackor när vi kom hem, fyfan vad de suger att inte ha en brödrost(vår har precis pajjat), de e ju bara ett måste på fyllan märkte jag igår haha så en sån måste vi införskaffa snarast!






Idag har vi bara legat och degat, kollat på Idol och lite sånt :) Myspys helt enkelt. Snart kommer men andra halva hit plus några söta små bögar! Jag orkar inte städa heller, men jag vet ju att dom gillar mig lika mkt för de så jag hoppar fan över de! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0