"Lugna lungan"


Dagen idag har varit den lugnaste på länge faktiskt, jag har inte gjort ett skit rent ut sagt. Fick ju sjukanmäla mig från jobbet idag och de känns så himla jobbigt :( Med endast 2 timmars sömn, sprängande huvudvärk, kokhet temperatur i kroppen samtidigt som jag är frusen kände jag att jag inte kunde gå upp kl 6 och jobba 7.15.30. Mådde alldeles för dåligt för de, nu mår jag bättre så får hoppas att jag inte blir sjuk iallafall. Har inte så mycket mer att skriva förutom att jag är helt slut i huvudet så de blir lite vila strax, eventuellt en tupplur! Måste erkänna en sak innan jag drar mig, o de är att de blir rätt långtråkigt att bara ligga även om de är vad jag behöver! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0