Sängliggandes

Kockan är 3 och jag har legat i sängen nån timme nu, är helt slut och feber har jag fått också. Tackar vi ju dendär jävla sprutan för, fan skulle jag ta den för? Kan man inte göra ett skit eftersom man är helt urpumpad på energi vilket käns totalt värdelöst och inte kan vi åka till stockholm heller för att hälsa på våra bästa! Nej, då ska vi ligga hemma både halvan och jag, o må kasst som fan. Är de tacken för allt man gör? haha, verkar inte bättre! Kanske är så att jag behöver vila, antar de ivf. Som ni förstår blev dagen väldigt annorlunda än planerat så vi får väl se vad resten av dagen tar oss, who knows men jag skulle tippa på två sängliggandes tjejer! Halvan har det bra hos sig bara så att ni vet, :) Det har jag självklart redan kollat upp. Nu ska jag slänga mig i sängen igen, gud så skönt. Lite ensamt men man är väl van nu så de var väl ingen match haha nejrå! Undra förresten vad jag ska kolla på för program nu? Extreme home makeover, ellen show, amerikanska förlossningsprogrammet och vad heter de nu då? Är ivf slut, ni ser jag har sappat så mycke att jag inte ens minns vad jag kollat på haha! Hoppas på några fler avsnitt från förlossnings-
programmet men tror icke de, fasen vad intressant de är! Jag har faktiskt funderat dom senaste dagarna på om jag vill bli barnmorska, tänk att gång på gång ge världen nya liv? Hur fantastiskt vore inte de? Denna diskussion fortsätter någon annan dag för nu orkar jag inte mer !

Hush little baby don't you cry, everything's gonna be alright! elin was here

Kommentarer
Postat av: Maria <3

Fiin Blogg :D



Ska du se IDOL ikväll? <3

2009-11-06 @ 15:36:24
URL: http://spoti.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-11-06 @ 16:25:06
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0