Sometimes deep!

Undra vart detta kommer sluta? Bra fråga faktiskt, egentligen orkar jag varken bry mig eller spekulera kring ämnet så jag lägger det åt sidan! Känns som att min energi är på topp nu ivf så jag har väl inget att förlora antar jag? Allt går för bra nu, träning, jobb och en massa annat därtill som gör så himla mycket för att vardagen ska flyta på! Som sagt, jag är ju en helt normal tjej full av positiv energi, som älskar att träna och blir rastlös när jag inte har nått att göra. Att jobba trivs jag också med, då känner jag att jag har åstakommit något riktigt bra under dagen. Jag är bestämd och vet vart skåpet ska stå, vilket kan leda till en kontrollfreak ibland men rättvis det är jag tamefan. Rätt och fel kan jag skilja på till skilnad från vissa andra nötter! Ibland när jag stannar upp och funderar mitt liv så är jag nog rätt nöjd ändå, vissa saker saknas och det kommer dom alltid göra men det är sånt man får lärt sig acceptera och sedan leva med. Jag vet trots allt att du har det bra där du nu är, jag vet att du vakar över mig och jag vet att du vet att du alltid kommer vara min pappa. En vacker dag ses vi, den dagen, den sorgen? Jag vet inte vad jag ska kalla det, inte än på bra länge men tids nog. När tiden är inne vet jag att du kommer ta emot mig med öppna armar. Saker som man inte kan påverka är allt för dumma att grubbla över, tror många gör det felet. Att grubbla och gräva ner sig, vilket jag av egen erfarenhet vet, kan göra en galen. Det är inte bra, allt går som sagt till en viss gräns och det behöver nog många lära sig! Så dagens slutord, innan sängen får sällskap av mig lyder såhär: Ta dagen som den kommer! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0