Tuna park!

Igår packade jag, ellan och alle in oss i anders racerbil och drog till Tuna park!
Åk gärna helt fel, hur kass är man om man inte ens hittar till e-tuna? utan åker typ till köping hahah!! ah vi kom iaf fram efter nån timme haha!
Jag hittade en stickad kofta på gina haha helt ovärt att köpa den egentligen men men. Sen åt vi mat mitt i köpcentrumet, helt ok mat! Så då var man glad resten av dagen haha! Även om vi inte hittade nå speciellt så var roadtripen riktigt rolig :D plus att de inte ens va mkt folk där! Man har ju typ blivit folkskygg på sista tiden hahah!!

Efter att ellan kört hem oss bestämde vi oss för att gå en kvällspromme. Det tog väl cirkus 1½ timme. Ganska hård däck på de! Imorse när jag vaknade och hade sveriges ondaste träningsvärk i benen.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0