Ullared 20.00 väntar på mig !

Nu har vi tränat, de blev inge friskis för personen som höll i passet suger så jävla hårt att jag bara blir förbannad när jag går på de passet, så de fick bli lite pumpa rumpa on the gym! Var typ fullsmockat idag, lite drygt men ändå ganska trevligt med massor som är där i ett och samma syfte. Sen överdriver ju en del när de gäller ex, läten och miner jävligt mycket men de är ju bara att garav åt haha! Tänkte avsluta med lite bilder som tagits under dagen innan jag drar mig för att kika på Ullared som börjar 20.00!


Kolla kulan alltså!

Ja, de är ju lite skillnad.. Hon väger som sagt 23 kilo mer nu än vad hon gjorde innan haha!

Vi åt "Frukost"=Lunch på brynolf bagare haha !

Efter Erikslund åkte vi ut till Hälla och kikade lite,o de finns ju so otroligt mycket sött att välja mellan!

Detta fick damen med sig hem till den lille rackaren =)

Världens coolaste tröja om jag får säga de själv!



Öhhhhhhhhhhh Bullen! HAHA

Jag var tvungen att ta bilden, fast de är helt kass kvalite. Vi kikade ut på Emme's balkong och såg gubben till vänster sida om huset, Hur fan vågar man stå sådär högt upp och jobba? Aldrig i livet säger vi!



Bebisen sparkade som tusan idag och jag tycker verkligen att de är så himla faschinerande, o så ville jag bara påpeka att jag tror de blir en liten flicka! Jag vet inte varför, men jag tror de iallafall =)

Nä,en cigg påre här innan Ullared så får denna kväll ett perfekt avslut! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0