Uppdatering..

Jo som ni läst i inlägget under har vi båda haft en tuff dag,haha. Sitter och är helt slut. Idag vid klockan 14 ville jag bara somna, fanns INGET att göra just då. Men annars har det varit något varje timme! Sen vare så jävla skönt idag för jag jobbade bara med sköningar, dvs kunde skoja hela tiden och se trött ut haha! Älskar våran norska sjuksköterka, skrattar åt varje ord hon säger.

Har fortfarande ont i nacken, en sjuksköterska kände lite idag, men de är inget speciellt..har väl stäckt den eller kan man ha träningsvärk? :S
Sitter fortfarande och funderar på om man ska ta vaccinet eller inte. Kan verkligen inte bestämma mig, jag vill ta den lika mycket som jag INTE vill. Hm.

Imorgon ska jag inte jobba, de blir en städ och tvätt dag. Ja ni läste rätt..TVÄTT. Man får ju tydligen börja tvätta hemma nu fast mamma håller på hela tiden. Kanske dags att börja hitta sitt egna lilla hushåll och allt detdär? nä men oj..glömde att man inte hade någon fast jobb...blir galen snart! Imorgon jobbar halvan full dag, kmr gå suveränt!! hon e grym.

ja, jag hade väl egentligen inte ens nå mer att tillägga................men kan väl säga att träningen och jobb är det som står högst på listan, men det kanske ni redan fattat!

Hörs&ses libanes!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0