Uppdatering..

Jahaja, klockan är cirkus halv 12. Ännu har jag inte lagt mig ner för att sova, fast andra sidan har ju inget att gå upp till imorgon haha. Har kollat på heartbreak hotell nu och skrattat för mig själv. Halvan ligger nog och försöker sova nu haha. Hon ska ju faktiskt jobba imorgon, så duktig såå!!

Inte konstigt om man inte kan sova, gick ju upp halv 1 idag!! Men tror nog jag ställer klockan så jag går upp 10 imorgon. IFALL man skulle behöva jobba nå i veckan haha.

Vill ba påminna er om att de är 4&5 dagar kvar tills man gått runt på denna jord i 19år. Blir en mysig helg, de känner jag på mig.
Nu ska jag kolla på wrong turn 3, ohja de är en skräckfilm..jag vet inte vfr men nu har jag lust att se den här i min ensamhet. Och inte vet jag vem ja ska ringa om jag skulle bli helt rädd, men får väl bita ihop.

Vill oxå säga att jag haft en mycket bra helg! =)
Tur jag har dig min halva! ♥

Sussa gott!
/M <---- nolife.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0