Uppdatering.

Tänkte berätta lite om min fartfyllda dag.. Började med att klockan ringde 06.15, cykla till jobbet! men asså fyfan vilken motvind jag hade idag, shit! På morgonen när man är helt trött och inte riktigt vaknat. När jag väl börja jobba gick de bra, men när man inte har nå att göra ja då jävlar går tiden sakta och allt är helt långtråkigt.
Sen fick jag mess av halvan där hon skrev att hon skulle jobba. Det va ju lite skoj eftersom vi har jobbet brevid varann :D såg henne när hon var ute och lekte med sina barn, stackarn..såg hur kallt det var!!!!

Så efter jobbet cykla och möta upp henne. Vi drog till friskis och körde ett puls/medel, gick riktigt bra faktiskt!
Nu sitter jag här, nyduschad och fräsch! :D ska jobba imorgon oxå, 07.30-16.00, det bästa av allt är att halvan jobbar exakt samma tid, så efter jobbet drar vi och solar sen blire ki box!!!

Nu gäspa jag min 2244 gäsp, kanske måste slockna snart så man orkar dagen imorgon! =)
ps. jag har fått så jävla ont i nacken, de är värst på morgonen och kvällen, känns helt konstigt i hela nacken...:S


see you bye!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0