Vadå shopping?

Kom precis hem från stan, vi hade de riktigt trevlig min Lulla och jag. Brännde pengar gjorde jag också så nu svider plånkan! Nejdå, inte direkt.. Jag var värd de, vet inte när jag shoppade påriktigt senast så de var nog på tiden tror jag :)








Som ni ser fick jag med mig en hel del grejer hem..

Vantar, sjal & mössa från Åhlens..

Leggins från Ginatroqot..

En ursnygg, stickad "t-shirt" som går över rumpan och ett bälte med rosett. Detta satt på en skyltdocka inne på VILA, jag var bara tvungen. Btw sitter kläderna mycket bättre på än vad dom ser ut bara såhär..

Fick välja ett smycke(jag valde örhängen) för 79kr eftersom jag handlade för över 500kr på BIKBOK= Mjukis-dressen på bilden nedanför & Maskara från KICKS..

Sist men inte minst världens skönaste mjukis-dress från BIKBOK, den ser också ganska tråkig ut på bild men i
verkligheten är den hur snygg som helst..

Det var väl allt tror jag, eller nej förresten. Vi avslutade dagen med att svänga förbi donken, vi hinner gå 50 meter efter att vi ätit klart och Lullan kommer på att hon glömt sin mobil och vi springer tillbaka. De handlar om max 2 minuter och hennes mobil var totalt borta, jag ringde 2 gånger och singaler kom fram men sedan stängdes den av. Fan, jag blir så frustrerad av sånt, dom som känner mig vet att jag blir galen av tanken att inte veta vart jag gjort av mina saker. Ärligt, jag blir tokig påriktigt haha! Så nu lider jag med min lilla, jag är fullt seriös när jag säger så för jag gör verkligen de. Vet själv hur jobbigt de är att tappa bort något som man "håller kärt", de gäller inte själva mobilen utan allt som finns där i som ex. nummer, bilder, musik = minnen helt enkelt! Så de sög ju, undra vem som kan ha tagit den? Ingen hade lämnat in den på donken ivf, konstigt tycker jag för de satt ingen runt omrking oss som jag skulle kunna tänkas ta den och när vi kom tillbaka satt en familj där! Menmen, Inge depp för de utan nu ska jag pröva mina nya kläder, kanske kommer upp nån bild sen :) Och ikväll blir de massa godis och annat gott, Mums! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0