Wiiii

Nu sitter jag hos Emme, vi har hunnit med både de ena och de andra wiiiii! Vilka diskossioner de blir när vi sätter igång alltså haha, o just nu sitter hon med öppen dörr och kissar, vi brukar ju göra så. I Mammas släkt, fullt normalt och vi gillar de :) Inga konstigheter! Har dessvärre ingen bild att lägga ut, så jag ska ta några under dagen för att som sagt lägga ut senare. Vi ska väl eventuellt iväg snart, ska försöka få henne att gå så mycket som möjligt så värkarna kan hoppa igång snart :P Vill att den lilla ska komma ut, o de vill hon också nu hehe. Ville bara skriva ut en sista sak innan vi drar oss och de är att Emme vägde 67 och nu väger hon 90 pannor som vi kallar de haha, 23 kilo tyngre..Inte så kontsigt att hon har ont i kroppen trots allt? Jag hade definitivt inte tippat på 90, lätt 20 kilo mindre men jag e ju inte så duktig på sånt haha. Så ni får se korten senare, magen är inte nådig nu alltså! Hejsvejs! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0