061009

What a day säger jag.. Vi har hunnit med en hel del idag, jag o min vänstra halva. Vi har gått 1 timmes morgonpromenad, städat våra respektive och resterande delar har vi oxo städat! Gryma är vad vi är. Inte nog med det, vi har även hunnit att frysa som idioter, så jävla kallt nu att man inte ens vill gå ut. Vill bara ligga under täcket hela dagarna, tänk om man hade tid med det? Host, kanske har det egentligen men blir för rastlös även om jag skulle vilja klara av det! Ny är vi nypumpade, jag precis käkat o halvan hoppade iväg en sväng på cykeln mohoho. Juttja, måste köpa ny jacka, vantar, halsdug och mössa. Eh, Okej? Vart ska jag hitta den jackan? Finns ju inte ett skit här i stan som ingen annan har! Äckligt trött påre, Suck!!!!!

Ne nu måste jag hoppa in i duschen, om jag orkar. Eller nej, så fan heller. Kom på att jag för 4 min sedan skulle sitta bänkad framför soffan med mina hjärtan och kolla på ett program"som jag inte minns namnet på". Skitsamma, slipper duscha än ivf, höhö! Natti natti. e
PS,
Jag har inte rökt på snart 3 dagar. Undra hur det går för Mallan?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0