091009

Nyvaken och trött är vad jag är just nu, sitter i soffan med datorn framför mig och försöker få i mig gröten men det går rätt trögt. Dricker mitt glas vatten och äter min hråda macka till oxo, inte långt kvar. Imorrn är jag i himmelriket, ätardagar är helt fantastiska verkligen ! Tänkte inte bli så långvarig, uppdaterar med all säkerhet lite senare om det finns tid till det. Dagens planer än så länge är ett friskispass kl.11.30 och efter det ska jag iväg till farmor&farfar/kallemormor med bigsis o hälsa på :) Måste bli ändringar på detta nu, 1 gång i veckan, Minst ! Ikväll får vi väl se vad som händer, en sak är säker och det är att jag ska titta på Idol + att jag måste kolla på "Inlåsta" på internet, jag misstade det igår o det tillåter vi inte! hahah ciao. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0