101009

Äntligen är den älskade jävla ätardagen här, som vi har längtat :D Vi klarade det så jävla hårt, det blir ju lätt så när man är bäst så att sägaaaaa! Innan vi går och trycker i oss en riktigt god och onyttig frukost tänkte jag beskriva gårdagen lite lätt. Började ju med ett pass på friskis, helt slut efteråt så vi drog en dusch o sådär. Vi drog även en liten säng på stan, jag inhandlade ett par jeans, Host! haha ! Medan jag åkte iväg till farmor&farfar med sis så hände mallan lite gäng med lillen o makkan i city, lät ju roligt haha nejdå dom hade faktiskt skoj sa mallan :). Vid halv 6 var jag på hemmaplan igen så jag stack direkt o plocka upp mallan o lillen, vi käkade pasta på Ibbes och den satt svinfint i kistan, sjukt hur mk mat man får alltså. Behöver inte vara rädd att gå hungrig därifrån direkt haha! Efter det stack vi hem till mig, förbi Ica första såklart eftersom många av våra vänner är coca cola-beroende,:P! Väl hemma, sappade vi runt i väntan på Idol! Makkan o Johan kom lagom till idol oxo, shit nu kom vi på att vi inte såg vem som åkte ut :O Måste kollas upp genast, fan alltså Calle är så jävla grym och det tycker vi alla som kikade igår. Han borde vinna, han är verkligen en sort för sig!

Avslutningsvis..Vi höämtade lullan vid halv 12 ut i Skultuna, tog ju en stund att hitta stället då henns mobil inte gick att ringa. Men till slut hitta vi, där har man ju visst hängt en gång i tiden oxo haha! Hon va glad hon haha, så vi åkte raka vägen hem, blev ingen sen kväll vilket var rätt skönt. Nu sitter vi här, har träningsvärk som idioter, kan typ inte ens röra oss (y)! Vi funderar på vad vi ska börja stoppa i oss, en sådan vacker dag. Kanske en promenad i det fina vädret? Får la se, see you later aligator!!!


/ e&m. we are the best, fuck the rest!


Kommentarer
Postat av: från vitmåragatan

hejsan. sitter och äter godis + dricker cola. eran blogg knäcker!!!!!!!!!!! älskar er fettt mkttt!! två frågor: va är eran favorit mat? och hur gör ni för att hålla eran kropp så fin? vill verkligen se ut som er!!!!!!!

2009-10-10 @ 20:03:37
Postat av: en läsare

bra blogg! läser den varje dag! kram

2009-10-10 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0