131009

1h Morgonpromenad är avklarat, blev en ganska sen sådan för jag orkade verkligen inte ställa klockan tills imorse, var hur trött som helst igår o kände att jag behövde få sova ut! Som alla vet har jag ju slutat rökt, var väl ca 1 ½ vecka sen nu, o ja jag tog nått bloss i helgen och samma natt fick jag världens rökhosta. Jag hostar så mycket att det känns som om lugorna ska hoppa ut och hjärnan spärngas, huvdärken är nog värst :( Har gått med sprängande huvudvärk 3 dagar nu och det suger så jävla hårt! Inge Ipren finns hemma heller, måste ta mig till apoteket men orkar verkligen inte så får väl skicka iväg någon annan att göra det! haha!
DAGENS HHÄNDELSE: Jag och Mallan är ute och går, då vi går förbi 2 jobbgrabbar som håller på att lägga om asfalt elr nåt likande. Artig som jag är, frågar om det är okej att gå över? Och får svaret "Ja visst, det går så bra så! Ha en fortsatt trevlig kväll och så log han", vi ler glatt och går vidare. Efter endast 20 meter hör vi en busvissling bakom oss, ni vet dendär visslingen"fan va snygg du är"! Hahah, så papetiskt roligt tyckte vi och kan inte sluta tänka på det! Är det så man ska träffa drömprinsen kanske? hah, Verkar nästan så! Får väl se vad som händer imorrn! ;)

Nu blir det en sleep tror jag faktiskt, har ju så himla ont i huvudet! Vill verkligen orka med Station/medel-passet ikväll! Håller tummarna! Tjolahopp
 
// E&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0