151009

Ojoj, läsarsiffrorna ba stiger! ;)

Jag tänkte berätta lite om min första natt på jobbet..Kom dit 21.30 och redan då ringde de i larmen som de har. Nästan alla hade lagt sig förutom några som var rätt lätta. Men varje jävla timma ringde det någon och tryckte därefter på larm knappen 445ggr på en minut. Ett tag satt jag själv i personalrummet för de andra satt i ett annat rum där vi alla som jobbar natt kan sitta tillsammans och snacka osv. Helt tyst vare, tänkte för mig själv; har alla äntligen somnat? då var klockan bara 00:30typ. Sen börja jag har massa ljud, lät som om någon slog en stol i väggen, och sen börja nån skrika..paniken jag fick då!! jag visste inte vad jag skulle göra, men sprang fram till dörren där de lät, men jag vågade inte öppna så fick hämta de andra. Som tur va så var det inte någon som slog en stol mot väggen utan en som ville kissa men kom inte upp ur sängen. Och hur man lyckas göra sånadär ljud vet jag inte!

Tiden gick och jag ville bara sova, tänkte bara på min säng och hur skönt halvan låg och sov haha!
Jag har nog aldrig kollat på klockan så många ggr som jag gjorde denhär natten haha. När den äntligen slagit 6 dela vi ut mediciner, jag som inte ens har deligering fick gå runt...men men sen fick jag gå hem kl 07.30!!!!!
DOCK hände de en incident när jag skulle cykla hem, det var ju helt jävla halt så man ramla med cykeln och tappa mobilen och foppa tofflan flög åt H och pajjja. hahahha, skämdes som en apa för när jag vände mig om såg jag att en tant med sin hund stod och kolla, jag tog upp telefonen och ringde pallon, de enda som jag visste var vaken HAHA! cykla en bit -stanna kolla om jag blödde. hahaha..

Sen kom jag hem åt och somna. Sen vakna jag 11 typ och har inte sovit mer. KUL men då kmr jag somna gott ikväll!! =)=)

Annars idag har vi sökt lite jobb, dock hemligt, ;)
Ikväll blire nog mys och mys!!
Halvan ska ju jobba imorn på Ormkärr, men ska låta henne berätta själv :)

ska väl ta mig i kragen och bege mig ut på en promenad, men huvet sprängs!! OCH JUSTJAA, halvan har fått feber igen :( förstår inte hur den först kommer sen försvinner sen kommer tillbaka! lillan, hoppas det försvinner! Mer info kmr!

Dags för en utloggning. Kanske halvan vill dra en update sen, who knows.

Pusss M.




P FUCKING S  ska stolt säga att halvan inte rökt en jävla cigg ännu :D kan ju nästan börja kalla dig ICKE-rökare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0