161009

Denna dag har varit chillad som satan, bortsett från att jag inte sovit spec mycket pga av att jag vaknar 45tusen gånger varje natt av att jag hostar som ett cp. Kul, jävligt kul, nej knappast.. Hostar ju ut lungorna föfan, jävligt mkt mindre kul..Men iaf, så har jag jobbat idag 12.30-16.30 idag och det var riktigt skoj :) Dom små ettaplättarna är ju bara för söta verkligen. Vill även observera att det börjar bli äckligt kallt nu, fyfan jag fick sätta på mig vinterjacka och vinterskorna idag o allting när jag skulle iväg o jobba haha! Lika bra, galonisarna åkte oxo på för er som ville veta det, hoppas ni fick er ett gott skratt :P :P Vi gjorde allt möjligt idag faktiskt, vi var ute, pysslade, gjrode armband, stickade o kikade på film. Kände att barnen behövde springa av sig lite, men det regnade o blåste ju så jävligt att vi inte tvingade dom och vara ute mer än 30 min, sen satte vi som sagt på en film för att få barnen och varva ner lite! Kul att se hur trötta men samtidigt så upptriggade barnen kan vara efter en hel vecka i skolan alltså! Nog pratat om det, resten av dagen har jag tillbringat med mallan och vi har inte gjort spec mycket egentligen, vilket vi gillar stenhårt en fredag som denna. Jag har nog lite feber känner jag, nåt måste det vara för jag känner mig rätt hängig också, (n).. Får inte glömma o berätta att vi köpt godis o sådär, Idol har vi oxo kikat på. Tog en ätardag idag ist, vet inte varaför men kände bara för att göra det. Kan vara så att det finns en baktanke men vi avslöjar inte varför än, det får ni veta imorrn isf!

Nu har vi inte tid med detta längre, ska häma lillan. Hon är på ferre, o vill som vanligt hem innan 12! Skönt men ändå drygt...........

:


Nu:

Frågan är ju bara om det är någon som ser skillnad från första året på gymnasiet och nu när vi tagit studeneten o allt??????????? Inte världens bästa bild men orkar inte leta upp någon bättre just nu, det får bli en annan dag! MEN, Det vore ju lustigt om ingen såg skillanden tkr vi, då har man ju misslyckats totalt !

CIAO! E&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0