171009

Sådärja, nu har jag ringt alla mina telefon-ärenden jag skulle! Halvan ringde mig nyss och berättade att hon skulle få sticka iväg till Ormkärrskolan och jobba, :D en var nämligen sjuk. Och jag kan säga till er att det är de bästa stället att jobba på, båda halvan&jag hade våra praktiker där i vintras, fyfan vilka underbaringar!! det kommer bli jättekul&gå suvärent för dig, hon är så dutti så <3

En annan sitter här hemma, fortfarande lika arbetslös som igår, haha. Svider lite i hjärtat att säga de. usch...men vet liksom inte vart man ska hitta jobb heller, tkr de är pinsamt att gå runt o dela ut massa CV som ett jävla freak. Men antar att det är väl enda sättet.. Hoppas det löser sig iaf, kanske borde jag ta förfrågningarna som kmr? Nu har jag ju iaf fixat inloggningen så jag kan tacka ja!

Imorse skulle jag dra iväg på ett medelpass oxåå, MEN dock sov man som en stock eftersom det blev så sent igår haha. Men något pass ska jag väl trycka in i mitt tomma schema :)
Btw, halvan jobbar imorgon oxå :)

Nu ska jag väl ta mig i kragen och gå ut&gå.. inget jag ser fram emot haha.
hörs senare!
 

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0