191009

Vi orkar typ inte skirva nåt, mer än att vi är hemma efter 2 dagar i Sthlm och vi saknar redan våra små bögar! Helt seriöst, vill bara flytta nu nu nu nu o det är med basta ! Funderar ju på att bara flytta, dra härifrån och typ bara göra vad man vill.. Allt löser sig alltid, som sagt ! Så jävla fusk att dom bara drar, jobbar och flyttar dit medans vi sitter här men ändå så är vi stolta över dom för fasen vad duttiga dom är. Vi läggar ut några bilder bara, är aldelles för trötta för att skriva mer "utförligt" än såhär haha, jag som blev frågad om jag skulle jobba från 8 - 16.15 idag på Ormkärr - Särskolan. Hur fan skulle jag kunna hållt mig vaken? Hade nog däckat sittandes elr nåt, haha! Tur att dom hittade någon annan, men jag var iaf villig, de sa jag. Men som sagt, det är ju en bit från Sthlm, på morgonen äre en sjujävla trafik så man har ju ingen aning hur lång tid det tar att komma igenom skiten och hem :P Så nu får jag hoppas på att fler blir sjukis eller att någon ska bort så jag får jobba o tjäna kosing!









Nu blir det däcken, o ikväll blir det ett fett jävla träningspass vill vi lova! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0