211009

Klockan är typ 22 och jag tänkte bara uppdatera dagen lite snabbt, drar endast en Check-lista idag. Känner att jag inte har tid med något annat, måste komma i säng så fort som möjligt!

CHEK!
- Jobbat 9-15.30 [v]
- Medelpass [v]
- Varit en sväng till Michalea,karln å barnen! Ni har varit så saknade! [v]
- Ätit sen kvällsmat(pannkakaor med drottningsylt) pga av att vi stack iväg direkt från träningen [v]
- Parkerat bilen på en lyxparkering & fönsterskyddet är på. Slippa skarpa rutor har väl ingen dött av? [v]
Mallan mötte upp mig efter jobbet, min lilla pärla! Hon har alltså joinat mig enda sedan dess! Hon är bäst!


Även denna dag har varit fullspeckad och jag älskar verkligen att ha saker som jag måste göra. Tiden går så mycket fortare och jag känner verkligen att jag utnyttjat den till fullo! :) Imorgon jobbar jag 9.15-16 och är lika glad för det! Har grymt roligt på jobbet både med personal och elever, vilket jag är väldigt tacksam för! Drömjobbet som sagt, kan väl ändå inte bli bättre?
Nu ska jag slänga undan lite kläder, på med nattlinne och sängen efter det! Hoppas att jag somnar fort, men det ska nog inte vara några problem efter denna fartfyllda dag + att jag är proppmätt! Ciao ∑..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0