221009

Hej!
Imorse vaknade jag halv 10 och fick för mig att halvan försovit sig, vilket hon inte alls hade gjort haha. Somnade om och vaknade halv 11. Gick upp och fixa lite, nu har jag städat där nere&mitt tum, tagit disk, tvättat och hämtat Anton och Alva. Även om jag tror att jag har stans mest onda träningsvärk har jag kunna tagit mig ur sängen haha. Men känner att jag har jävligt ont, Men så skare va, ;)
Halvan jobbar på och sliter, mkt dutti! Hör allt hur bra du är ska du veta!! =) men det var ju inge nytt hihi. Pratade med henne för ca en timme sen när hon hade rast. Idag blire nog en vilo-dag från träningen, men imorgon äre dags igen!! Funderar på att möblera lite i mitt rum, nu när jag äntligen har lite sug att städa och göra fint. Men ändå...i mitt rum kan man EJ göra så mkt...

Nu ska jag fortsätta hjälpa Anton med läxan, PS. han kan räkna bättre än mig och då överdriver jag INTE!! helt sjukt. Jag måste ha miniräknare typ. haha kul.

Tror det var allt jag hade att säga idag haha..ELLER nej juste, idag gick jag och köpte en asfin tandborste eftersom vi inte hade nå nya hemma, då mina 2 är borta.. eller jag vet ju vart dom är dock. En hos halvan och en i stockholm haha!!

Halvan uppdaterar senare tror jag nog :)

/M





PS 2. imorgon sker en stor förändring på mig&halvan mer info kmr, ;)
hopppas inte halvan jobbar så hon kan följa med mig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0