23.02




Nu är klockan 23.02 och jag ligger icke i sängen, som jag borde gjort för länge länge sen. Ibland får man ju förhinder, vare sig man vill eller inte och i vissa fall är dom föhinderna så bra att man inte vill stoppa dom, ibland är dom bara emnade att "ramla dit" fast dom är åt helvete dåliga.
Jag har ivf kollat på ett program som började idag, dom plastikopererar människor och andra avenyn - säsongstart tror jag? Kanske är min tur att börja följa serier? Nu när jag INTE alls har så mycket fritid menar jag, haha! Har ett helt hav av fritid, det ända jag gör är ju i princip att träna sååååå wtf! Ba köra på ju, jag gillade ivf båda programmen så vi får väl se vad som händer! :) Lullan drog en söt liten sleep på soffan hehhe, hon får ligga kvar. Omöjlig att flytta så får väl lov att vara en snäll syster idag, elr nåt ! Fjantigt detdär lät förresten haha, jag e nog lite tramsig idag ändå tror jag. Undra vad det kan bero på? Antar att det är för att jag är röksugen som en jävla ko, har inte rökt på 3 dagar nu! Jag vet att jag är grym, men det suger balle att känna såhär. Bara att bita ihop!
Längtar tills imorrn, då trycker vi upp 2 träningspass plus gång o shit. Vill röra på mig, så jag slipper sitta här och känna mig rastlös vilket leder till det förbannade röksuget ! Jag har kramp i magen oxo, fan vad jag klagar o klagar, jävla kärring! Måste sluta med det, bita ihop och hålla huvudet högt! Det ända rätta! Godnatt. 

Kommentarer
Postat av: kungen.

fan va duktig du är :d!!!! knug ala knug fi fääään

2009-10-07 @ 15:54:43
URL: http://n4thaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0