251009

Söndag? Vem tycker om söndagar egentligen? Den människan måste ju vara dum i huvudet, jag hatar dom. Så jävla dyster och tråkig dag, Usch! Okej nu överdrivar jag kanske lite bara för att jag just i detta tilfälle är irriterad, frustrerad, arg och ledsen utan att ha en aning om varför men fyfan vad tråkiga dom är. Plus att hösten är här, kallt och jävligt vart man än vrider o vänder sig, ute som inne. Kan det inte bara komma snö driekt? Julen längtar jag efter så sjukt mycket, har vaknat flera gånger denna veckan och trott att det är snö och typ någon vecka eller dagar innan jul...Innan jag går in på vad enna dag har bjudit på så tänkte jag beskriva gårdagen. Jag, Mallan & Makkan hade myspyskväll efter många om och men, käkade godis osådär :) Mums! Lullan & hennes vänner var här o partajjade, fulla o glada sa dom godnatt cirkus 2, Äntligen fick vi sova tänkte vi då! haha

Sådärja, idag har vi sovit länge, varit ute och gått en sväng då vi fastnade vid Swedbank park, syrianska - mot? Lirade fotbollsmatch ivf, vilken jävla match säger jag! Galingar, undra vilka som vann! Nån som vet?
Knatade sedan hem till Makkan, tog det lite chill sådär när vi bestämmer oss för att sticka iväg och klampar ut genom dörren för ta bilarna! Alltså, Makkans bil blev fan snodd mellan 2 inatt och 15 idag, fyfan! Vi blev så jävla snopna, trodde att han drev med oss eller att han var så trött inatt att han ställt sig på något konstigt ställe? Men nej, den är totalt snodd. Vem fan snor en bil? Makkans bil tom, okej den e väl söt den lille kaddin, men den är absolut inget att ha, verkligen inget att sno! Så, den jäveln som snott den kan gärna lämna tillbax den genast, Idioter! Nog om de, det var ju bara för oss att bärja knata, tur att Johan lillen hade firmabilen så dom kunde ta sig till Sthlm nu ikväll eftersom dom jobbar imorrn! OCH till alla er som har höstlov, var glada för det. Jag skulle verkligen också vilja ha det så jävla mycket, få ta en paus från alla plikter och alla måsten. Man har ju dubbelt så många mer sånna när man inte går i skolan, bara så ni vet och det suger hårt som fan! Hoppas att ingen är sjuk imorrn, låter dumt men jag orkar verkligen inte jobba. Känns som att jag vill stänga in mig och bara fokusera på mig själv, jag skulle behöva det. Orkar inte tänka på något eller någon annan, har varken energi elr lust med det. Jag låter säkert rå som fan, men jag känner verkligen så och kan inte rå för det! Därför kommer jag köra mitt eget race från och med nu och ett bra tag framöver, nån månad sådär! Fokusering vännen, fokus!

Malin, du är min bästa!  E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0