261009

Jag måste verkligen börja med att berätta en sak jag nyss såg på aftonbladet!

Det var en tjej som tog vaccin mot influensa, 10dagar senare börja hon få feber, må illa och tillochmed svimma när hon åt. Hon slutade prata och nu kan hon inte gå iaf inte framåt!! Det sjuka är att hon kan gå helt vanligt bakåt?! Hon kan prata vanligt när hon springer, men så fort hon stannar kan hon varken gå eller prata vanligt, :S
Jag läste att de är en på miljonen som drabbas av hennes sjukdom.

Kolla in videon om henne!!
http://www.youtube.com/watch?v=mh5F5wP8RdU&feature=player_embedded

Nog om det! Idag vaknade jag klockan 7 och kunde inte somna om fören typ kvart över nio!
Gick upp vid 10 och plocka lite här hemma, försökte leta upp min dräkt som jag ska ha på halloweenfesten på Lördag. Jag hittade massa roliga saker som jag inte ens visste att vi hade haha, peruker och kläder! Stog helt ensam och testade hahahah!

På eftermiddagen satte jag mig på cykeln och drog hem till halvan. Vi knata in på friskis och kämpa oss igenom ett medelpass med Malin, inte för att de var mega jobbigt men skönt som fään! Så nu är man nypumpad och klar som halvan brukar säga, väntar bara på en varm dusch&däck.

Nu ska man väl ba skörda lite på farmen sen studsa in i duschen!
Får se va morgondagen har att bjuda på, kanske jobb för vissa, ;) Blir iaf Ki-box på kvällen kan jag tala om, :D


Adiós! M


we gonna walk all over you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0