271009

Innan jag börjar med dagens inlägg tänkte jag bara passa på och berätta att jag saknar sommaren så himla mycket redan, jag vill till Öland, dit har vi alltid åkt. Bo i husvagn 1 vecka elr 2, på bödasand, med massor utav nära & kära! Det kallar jag paradiset, jag är så otroligt lycklig när jag är där att jag mer än gärna skulle kunna bosätta mig där när jag är lite äldre ! Who knows, så nu har jag får det sagt..Tror att deet med all säkerhet är flera än jag som älskar placet, det måste det ju vara! Rätta mig om jag har fel?


Vilken Tisdag, har hinnit med massor idag och nu är jag helt slut, har ont i ryggen och funderar på att hoppa över Ki-boxen ikväll fast jag egentligen vill köra på stenhårt. Vill inte riskera att jag gör illa mig elr så, men fan.. Jag har iallafall hunnit med morgonpromenad med lullan, städat nerevåningen, städat/möblerat om mitt rum med hjälp av bigsis :) och så har vi varit på stan en snabbis. Kanske är därför jag är helt slut? Har ju hunnit med rätt mycket och klockan är bara 4 än så länge, hmm! Lär bestämma mig snart så Mallan kan hitta en annan träningspartner, åh vad svårt, jag vill men vet inte om jag vågar? Kanske vore bra om jag vilade, stack hem till syrran och mös lite med dom ist.. Eller så går vi en lång lång lång promenad istället gav Mallan som försölag nu, det lät ju smart men jag e så sugen på att slå skiten ur mig ! Vill känna blodsmaken i munnen, haha. Passen är ju typ så jobbiga, älskar att vara mig efter dom passen, jag är så jävla nöjd! Ska slänga mig i sängen en sväng nu, vila lite och känna efter vad jag orkar o inte! Hörs lite senare! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0