281009

Jag har precis ätit frukost, jag skippade gröten idag och åt den efterlängtade müslin men det skulle jag inte gjort för den får mig att vilja ha mer samtidigt som jag känner mig svullen och äcklig rent ut sagt. Prövade bara för att det är lill-lördag men sånt blir det inte mer, bara på ätardagarna. Ville bara påpeka att Stålmannen är här, o det går riktigt bra nu. Fyfan vad strängt jag lever, men dehär klarar jag, som så många gånger förr!:) Och juste, för alla er som är intresserade så har jag fortfarande inte börjat röka men tar en cigg lite då och då när jag känner för det. Inte varje dag, men ibland plus att jag feströker.. Tror egentligen att man vill röka när MER man inte får, så jag får om jag vill, därför gör jag det nästan aldrig :) Men jag har nästan alltid ett ciggpaket till hands utifall jag skulle bli sugen ! Så nu vet ni det, Idag blir jag faktiskt av med min E18. Sanna ska slinga barrét på mig, äntligen säger jag. Nu skämms jag påriktigt haha, kan inte gå såhär en sekund till. Mallan ska färga barret, vi måste få bort hennes olika slingor som hon ofrivilligt får varje gång hon färgar det haha. Hon valde kastanj denna gång, tror att det kan bli riktigt snyggt faktiskt. Det är en varm färg, passar ju bra såhär på hösten :) Kan nog hända att vi drar en liten sväng på stan oxo, sen blire träning vill vi lova!Eventuellt skrdiskoåkning på kvällskvisten, vor himla skoj. Får väl se vad vi orkar med och hur mycke klockan hinnerbli! Innan jag avslutar måste jag berätta att jag sovit hur skönt som helst inatt, min nya möblering är fantastisk. Åh, jag ville inte ens gå upp när klockan ringde 10.00 men sova bort hela dagen får man bara göra på Lördagar(ätardagen) eller dagen efter! :P
Ha en bra dag & passa på att njuta av det härliga vädret för snart kommer snön! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0