291009

Idag är en sån dag då man bara vill ligga i sängen hela dagen för att det är bra på tv'n och kallt ute. MEN..klockan 06.15 ringde min klocka och då vare bara stiga upp. Tro det eller ej, men jag skulle minsann cykla iväg till jobbet, :) Jobbigt&kallt vare allt, men när jag väl börja jobba och de gått nån timme sådär så vare helt okej faktiskt. Gör ju iaf inget om dagarna förutom farmar typ. haha. Allt gick bra idag, känns så jävla bra när man kan allt som ska göras, så man inte kommer helt sämst haha. Sen fick jag höra mkt bra ord av min chef oxå! :)

Slutade 15.30, och då kan jag verkligen säga att jag var grymt trött + att jag hade glömt mina inneskor så jag knata omkring med tygskor typ 8h. (N). Men men hann va hemma i en halvtimme innan jag satte mig på bussen mot stan. Träffa halvan på friskis där vi drog ett medelpass med Hans! Riktigt bra pass faktiskt!! Så nu är man färdig pumpad igen ;)
Känns ju jävligt bra att man hunnit gjort massa bra saker idag, jobbat, tränat, träffa halvan :)

Btw, kirrar gymkort igen eftersom vårat gått ut haha.

Nu väntar en varm dusch, sedan mammas pojkar&Inlåst...ÅH älska torsdagar!

See you bye!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0