e updaterar.

Mallan har väl i princip redan beskrivit dagen men min förmiddag såg lite annorlunda ut jämfört med hennes. Jag ställde klockan på 10, gick upp direkt (död zombie) typ, fast jag somnade tidigt igår och så drog jag & lullan 1 timmes promenad :) Vi plockade faktiskt upp kusin Felicia & Evelina på vägen, vilket litet busfrö Eve är och vad stor Fille har blivit. Säger ju det, tiden går så himla fort, för fort ibland kan det kännas som :S..
Väl hemma hos oss åt vi frukost(gröt,blä..). Jag lekte med Eve, målade i målarbok o kollade på aristicats medan Lullan klippte Felicia! Älskar att umgås med mina släktingar, dom är så underbara profiler allihopa. Det ska dom veta, plus att moster Carola skulle städa idag, så vi hoppas på att hon hann med det hon skulle :P! Felicia blev nöjd tror jag, märkte inte ens att dom drog då jag hade fullt upp med massa annat här på övervåningen, haha. Dålig koll? Nejdå, Lullan hade ju ett öga på dom och som sagt så är ju Felicia stor nu, går i 6an o allting hihi bara lilla Evelina som man måste hålla ett riktigt HÖK-ÖGA på, rikig liten vilding!

 
 
Och såhär snygg kan man vara en morgon när man knatar ut som total zombie för att gå en morgonpromenad, o inte alls har planerat att vara med på bild! Synd men sant haha.. 
 
Nu sitter jag här efter ett medelpass, cykling i regnet suck och är rätt trött. Ska väl även denna dag lägga mig i tid utifall dom ringer imorrn och vill att jag ska jobba! Håller tummarna, har för mig att det är en skogs-dag imorrn på jobbet, så det skulle ju kunna vara nåt det med, var väl inte driekt igår man var ute och knata i skogen :P Vi får la se helt enkelt!

Avslutningsvis, Knatar du iväg och hämtar min mobil äru snäll? HAHA /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0