E18






Sådärja, nu är min E18 totally gone, o det tackar jag sanna för som jag typ gjort på 45 andra ställen men vafan haha! Man måste väl få visa sin uppskattning elr? Kanske inte ser ut som det på bilderna, ljuset är helt konstigt men jag kan ivf garantera att det ser supernsyggt ut. Mallans skalle blev oxo nice, vet inte vad det blev för färg riktigt så det får ni se i verkligheten ;). Hon passa i den iaf, den lille rackaren! Jojjo joinade oxo, alltid lika kul att träffa henne jävla kråka haha hon är rätt störd alltså så ett gott skratt får man sig allt när man träffar henne och det gillar vi! Som jag nämnde på fejjan skippar jag träningen idag och myser framför tv'n ist, Välbehövligt kan jag lova! Tjingeling .

PS, CHECKA IN MINA NYA "FÅGEL-STRUMPOR" SOM MAMI KÖPTE IGÅR :) SE SÅ SÖTA DOM ÄR, VISST?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0