Happyface!

Är det ända rätta ordet för vad jag är just nu, trots att jag inte somnade förens 5 imorse så är jag så sjukt glad. Ni kanske förstår varför? Mallan har ju nämligen redan hunnit skvallra i det tidigare inlägget märkte jag :P Haha! Som ni såg, så har jag idag jobbat på Ormkärrskolan - både på träningsskolan och med ettaplättare som är så sjukt söta :) Jag lärde dom att sticka idag, hihi. Detta är för övrigt mitt drömjobb ända sedan jag hade praktik där(i vintras) och jag hade aldrig vågat tro att jag skulle hamna där! Även om jag bara är en "inhoppare" så är jag äckligt nöjd, finns inget bättre ställe. Hellre att jag är fast där än inom vården, helt klart! Tur att jag vaknade idag btw, hade massa sms och missade samtal innan jag vaknade haha, inte likt mig. Ni som känner mig vet att jag är jävligt lättväkt, men det var nog bara för att jag somnat så sent och var helt slutkörd. Så från o med nu blir det inge mer ljudlös på mobben inte, nepp! Här ska det jobbas, får väl se om jag tackar ja till nå jobb på Hagaäng oxo nu framöver, är väl kanske lika bra. Hoppas även på att jag får en chans att visa vad jag går för på detdär jobbet som assistent, skulle oxo vara grymt kul ! Jag som är en väldigt social, öppen o lätt person skulle med all säkerhet trivas!
Såjaaa, över till resten av dagen.. När jag jobbat klart, 16.30 hann jag bara komma innaför dörren innan lillan ville ha skjust till skallberegt så jag passade även på att sticka hem till Hanna, där hon och Mallan satt redo för friskispass! Vi + Knugen drog ett medelpass med en gästledare från sthlm och ja? Vad ska vi säga? Tiden gick snabbt pga av nya och annorlunda rörelser vilket ger lite variation o det gillar vi, skrattade gjorde vi oxo en hel del haha, passet var faktiskt lite speciellt! Hon var oxo lite speciell, skumt utseende nästan så att jag tänka på farsan baloo när jag såg henne göra domdär konstiga minerna haha men nu är man iaf nypumpad och fresh efter lite spagge&shörre samt en varm dusch! Tänkte slänga mig i sängen i tid idag faktiskt, slå på en rulle eller sappa runt framflr tv'n och hoppas på att kunna somna. Tur att Mallan ska JOBBA NATT, så jag har någon att ringa om jag inte kan sova :) Ps, Jag är avundsjuk på henne för att jag vill oxo jobb natt, tkr det verkar så jävla soft. Fast jag vet om att det oftast är mycket tuffare natt-tid än dag-tid så vill jag oxo få chansen att jobba natt. För skojs skull, jag måste ju ändå erkänna att jag är lite av en nattmänniska! :P
OBS! Jag glömde en viktig sak, för jag var ju nämligen sjuk igår. Hade feber & allting, men inte idag inte :S Jävligt konstigt tycker jag men samtiditg skönt! haha, lite smått crepy sådär! Undra vilken palnet man kmr från egentligen? Snacka om Superhuman rakt igenom, upp och ner, in och ut!!!

We will always walk all over you. £

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0