Hard work

ooooooh, Det är precis vad jag gjort idag, hard workat alltså. 10-16 på Särskolan, Pendalade mellan 2 olika klasser och det var hur kul som helst :) Känns som att man känner hela skolan typ haha, blir ju så när jag är lite överallt på skolan. Alla vet ju vem man är verkar det som :P Fick faktiskt höra värsta bra grejerna idag, en av dom var att jag är så himla glad och öppen att man blir alldeles till sig när man ser mig, jag bara sprider energi runt omkring mig och att det är just de som är själva charmen med mig! Dom gillar mig, jag gillar dom. Hoppas att något lite mer "säkrare" alternativ dyker upp snart, för det ville dom, ja dom ville det åhhhhh hopppas! Tänker inte avslöja vad jag menar än men som sagt, man vet aldrig vad som händer senare idag eller imorrn! Så tummarna får jag väl lov att hålla! Jag hoppas även att typ all personal blir sjuk 1 dag i veckan nu på Ormkärr så att jag får jobba arslet av mig, jag älskar det! Haha, shit vad jag tjatar märkte jag nu men det e för att jag verkligen ska vara så jävla lycklig som har i princip mitt "dröm-jobb" och det tänker jag fortsätta vara mallig över, oavsett vad ! Så det så.. Och vad mer har denna dag haft att erbjuda? Jo, Mallan mötte upp mig efter jobbet och vi hann bara innanför dörren innan Ebba(min lilla ängel) kom inrusandes, jag fick nå fnatt och tvingade med Mallan, Ebba & Lullan till hälla för att jag så akut ville ha en vinterjacka fast jag inte ens är i bohav utan en. Jag köpte faktiskt en gråmilerad jacka, svårt att förklara men den var riktigt fräsh faktiskt och så ska jag ha lite ljusrosa detaljer till som exempelvis halsduk, mössa, vantar mm. Det kommer nog bli ganska bra om jag ska vara ärlig :) Inte nog med det, efter en snabbis på hälla lämna vi av kottarna och drog ett fucking jävla Ki-boxpassjävel och fyfan vad man är skakis nu! Det är undebart att känna så, även om jag bara ville döda nån när jag väl stod där så vare så sjukt skönt att bara få slå ur sig all energi, frustration och illska rent ut sagt! Ja, fyfan vad jag gillar domdär passen, snacka om krigare. Ps, Lina & Tilde joinade, så jäkla skoj ju fler man är tkr jag oxo! haha! Ja jävlar vad jag tycker och tänker hit och dit, nu måste jag ge mig! Ska slänga mig i sängen efter att jag skrivit klart detta inlägg eller åt minstonde blir tv'n med mina små änglar! Jag ska nämligen jobba 9-15.30 imorrn :D Weiiii! Uppdateringen sker imorrn efter jobbet & ytterligare ett träningspass! Ciao!


You can always ount on me, now and forever! True friendship never ends.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0