Me too!

Jo, jag har precis som min andra halva hunnit med en hel del idag som expempelvis en lång morgonpromenad, frysit ihjäl pga av att en del element här hemma inte verkar vilja fungera, kikat på förlossningsprogram och som sagt tränat ett medelpass med Hasse. Fan vilken härlig "gubbe" o ja, han är faktiskt en gubbe! Idag har det också varit sådär kallt ute, samtidigt som det har varit soligt, det är aldelles rått, man vill typ bara ligga inne under sitt varma täcke och aldrig mer behöva röra på sig. Precis så har jag känt idag och är säker på att flera känt samma sak. Brrr, kan snön bara komma någon gång?!
Såg att Mallan i inlägget innan hade nämnt vad som står näst på tur, inget mindre än Mammas pojker/S.O.S-Guta & Inlåst.. Den stora frågan är ju varför man
lägger två bra program, som man vet har många tittare på samma tid? Jag blir så irriterad på det, nu blir man ju tvungen att sappa som en idiot mellan kanalerna och det gillas inte haha! Som om inte det vore nog lixom? En sånhär kväll vill man ju bara bädda ner sig tillsammans med en fet godispåse men icka sa nicke, jag sviker inte Stålmannen. Never ever! Jag får helt enkelt ligga i min ensamhet och käka apelsin, dricka min flaska med iskallt vatten och njuta av livet så gott det går. Men om jag ska vara ärlig så kan det vara rätt skönt det med ibland! 
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0