Sick!


Den vita månaden går bra, vilket innebär att bilden är gammal men jag ville bara lägga ut den utan att egentligen veta varför! Och nu är det så att jag har under dagens lopp hunnit gått och fått feber :( Ja, precis så ligger det till! Åhh så värdelöst och typiskt, jag som redan är rastlösare än farsan! Ska man behöva bli sjuk oxo, inte kunna träna eller nåt. Jag kommer bli galen, jag lovarrrrrrr ! Så jävla onödigt att bli sjuk, fattar inte varför? Hoppas det går över fort som fan, ANNARS JÄVLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Plus att några viktiga små kottar ska flytta härifrån, till storstaden stockholm så nu kan vi konstatera att johan o makkan börjar bli stora bubbar, o lämnar oss kvar här i denna skithåla gör dom oxo, fuck. Lite halvtaskigt tycker jag men dom är duktiga som jobbar, synd bara att en annan som sagt blev kvar här! :( Suger ju stenhårt det mä, men fan ta er om ni inte kmr hem på helgerna. Då kommer vi till er och kidnappar er elr nåt liknande, kan ni ta o skriva upp! Jävla pissdag rent ut sagt, och vadå 69 % Lucky day for me. Jovisst, Sure bacon lixom! Släng dig i väggen, du som hittat på dendär skiten på fejjan. Oooja, du hörde rätt! Tänker iallafall avsluta denna pissiga dag med att gå på toaletten sen lägga mig bredvid min lilla o mysa lite! Nu är man ju vaken själv oxo, ännu en sak som är piss! Hahah, Hur ska detta gå? Får la hoppas på det bästa! Ses imorrn! Ciao,& puss på min andra halva var hon än håller hus just nu. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0