Update..

Nu är klockan snart 22.40 och jag är så trött att ögonen snart går ihop.
Nu på kvällskvisten har det inte hänt mkt, nej..inget alls faktiskt.  Åkte hem vid halv 6 tiden, käkade lite, och satt mig framför burken och här har man  settat tills nu haha! Har precis farmat klart så nu kan jag stänga av haha..helt sjukt, man blir typ beroende av det där jävla spelet...
Jag&halvan har snackat lite om en kryssning med Alanya gänget. Det vore så jävla roligt, :D Måste bara vänta en månad till så kitty kan åka med. Vi skulle rocka sönder hela båten.

Imorgon blire mogronpromme, telefon-ärenden, glo, glo, glo och sist men inte minst ett pass på kvällen och inte vilket pass som helst utan station medel 75. Sist man gick på de vare ingen match...men då kmr den stora frågan hur ska de gå denna gång??????? antar att de kmr gå bra eftersom vi är så jävla bäst! ;)

Nu äre nog dags att krypa ner i min varma hästen's säng, för här kan man EJ sitta mer, då kmr jag bli en isbjörn, iglo eller istapp.

Inte går de lägga upp nån bild heller för hela datan laggar ihop. JÄTTEKUL!

GODNATT!!!!
/M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0