Update!

Jag har hunnit vara hemma en stund efter jobbat, slutde 16.00 och tog sällis med Annica (moster) som jobbar på samma skola som mig :) Trevligt! Dagen har gått fort, det gör dom varje dag nu för tiden eftersom jag har så himla kul. Har varit i Särskolan idag oxo och jag bara älskar det lika mkt som förr, om inte mer! Dom är så fantastiskt söta att jag vill äta upp allihopa, haha och inte nog med det. Skolamaten, alltså hur mycket har man inte saknat den? Jag dör för den maten, totalt serverat o uppdukat, kan inte bli bättre säger jag som anser att "mat är kärlek" liskom haha! Fint Däh, 0 idag tar vi en liten vilodag, träningvärken är nå hemsk och vi måste ju faktiskt låta musklerna få vila lite så dom man bygga på sig rejält :) Ingen fara skedd, vi är tillbax redan imorrn på samma bana. Ska alltså slappa idag, elr njea kanske inte, ska hem till Tovisen som fyller år idag..Skrutan börjar bli så stor :D, Alla mina små kottar börjar bli stora, usch vad tiden går fort! :P

Vill avsluta detta meddelande med att säga hur mycket jag hatar vissa saker här i livet och då menar jag verkligen HATAR, jag som tycker att det är ett starkt ord menar verkligen det jag nu säger. Hur fan man människor sjunka så jävla lågt? Jag är så jävla arg att jag skulle kunna slå sönder någon elr något just nu, jag vet precis hur detdär kändes. Fyfan, jävla nollor!!!!!!!!


Marcus Björkstedt, ska veta att han är vår bästa och att vi saknar han sjukt mycket, får se om han kommer hem från Sthlm idag eller imorgon. Han som jobbar och står i så duktigt, gud vad han är bra på alla sätt och vis! Du kommer alltid vara "dendär" och jag kan inte förklara vad jag menar när jag säger så haha men så äre bara, du ska veta att du står jävligt högt upp på vår lista! När du kommer hem ska vi ha det lite rajtantajtan din lilla kotte! :D :D :D, det har vi oxo saknat. Hata Sthlm lite grann men vill ändå flytta dit! haha Skitzo, vi vet! Ne, nu får jag lova att sluta haha! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0