Update !

Efter vistelsen hos Majki så drog vi till gymmet en sväng och pumpade lite rumpa. Så sjukt kallt nu, att cykla dödar en haha men får väl passa på så länge man kan! Cyklar tamefan överallt, de e bråå. Iof så är ju bilen trasig så har inte mycke till val, höhö! Nu sitter jag här och är så röksugen att jag har migrän, 4 dagar utan cigg. Ja, man är väl för bra !
Fast nu kom jag och tänka på en sak, idag är det ju lill-lördag och dom flesta är ute och super skallen av sig eller så äter dom en liten godispåse eller pizza för att det just är lill-lördag. Då borde väl ändå jag få ta en ciggarett? 1 enda? Skulle vara så skönt !!! Åhhhhhhh, jävla skit! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0