070909

Godkväll!
Idag har varit en fartfylld dag för oss arbetslösa..Åkte ner på stan för att gå in på arbetsförmedlingen, men kära vänner, de var så jävla piss skämmigt att ens gå in, så vi besluta oss för att ta de imorgon(!)

Ist drog vi hem till zlaten och kolla på baksmällan, tydligen är de nå fel på halvan eftersom hon hela tiden somnar när vi umgås med Lina. Undra vad det kan bero på? :S hahaha!
Efter lite mys hämtade ellans mamma upp oss och dom körde hem mig. Nu sitter jag här och funderar på om de verkligen blir som vi faktiskt planerar..? tänker inte läcka ut något här.

Sitter fortfarande och grubblar att just vid denhär tiden var vi svinfulla&lyckliga, vi går runt i klänningar och lite kläder..solen har precis gått ner och vi ska dricka på all inclusive till 23, sen dra till facebook för att sedan dra till favoritstället the doors. Helt otroligt vilken resa vi varit med om! den slår allt! och den var verkligen behövlig. Visst längtade vi hem oxå, men fan vilken frihet det var. En repris är vad vi ska göra! Alanya 09 ett oförglömligt minne! vill verkligen visa er hur kul och kaos vi hade :D men de kmr, om ni vill, kolla in Elins facebook sålänge.

Nu ska jag ta och slänga mig i sängen, halvan verkar ha valt en DD(dumpat datan).
vet att det är tråkigt utan bilder, men håll ut!

seee ya!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0