130909

Gårdagen bestod av att sova till cirkus 15, längsta någon av oss någonsin har sovit haha! Typ överlyckliga för det, inte så konstigt när man var uppe till 5 utan anledning! Vi bara glodde på rulle, efter rulle ju. Helt okej de mä! Men iaf, brände pengar gjorde man ju igår oxo...


Jag köpte denna supersöta klänning på H&M, 249 kr. Fast jag köpte
en med blåa färger. Fanns inte på bild på internet,så fick bli denhär!
+ ett par äckligt snygga klackar på din sko för 499kr men dom vägrar ju finns på hemsidan så dom får ni ingen bild på. De är ett par höga klackar, som går nästan precis ovanför fotknölarna, lite högre kanske och så är dom "öppna" över hela foten, nästan som en sandal med bara skaftet runt benet. Nej, nu blev det fel. Kan inte förklara, ni fattar ju ingenting av det där haha, kanske kommer bild sen. Dom är iaf grymt snygga, o så har dom som små nitar på sig. Weii, typ kärlek i första ögonkastet? Ja!

Sen blev det förkrök hos Johan, konrad och där brände man genast ännu mer pengar! Att man aldrig lär sig, nu börjar kontot säga ifrån rejält kan jag säga! Men man lever väl bara en gång, I guess. Jag klarar mig som sagt alltid!

Hemsk bild, tkr inte någon ser spec bra ut men helt okej kväll faktiskt! ps, det är några stycken på bilden som jag icke vet vilkare är, menmen! hahah

Förresten så kör allvaret igång imorrn. Gamla vanliga köret, nu jävlar! Skiter i om jag inte är frisk, klarar inte av att bara sitta på mitt rent ut sagt feta arsle längre! Oh, got to go! Johan bjuder på filmkväll ikv! Mallan hälsar haha! / E


Kommentarer
Postat av: 3 tjejen i alanya trion

saknar er:)

2009-09-15 @ 20:38:09
Postat av: Johanna

Hallu, hann ju knappt säga hej i lördags, va ju så jälva mycke folk! Men hade ni kul eller? :) PÖSS MINA SMÅ LIMPOR!

2009-09-15 @ 23:22:13
URL: http://johannabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0