200909

Japp, då vare dags att börja ta tag i träningen och hälsan. Från och med idag, 20sep ska jag&min andra halva börja tänka mer på träningen som vi skjutit åt sidan för olika anledningar. Imorse gick vi en timmes promenad, helt sjukt, man känner sig så äcklig, helt fet hy, smutsig fast man duschat, håret är helt katastrof, naglar och allt är ba skit. Men nu är det dags att förändra lite i livet.

Ska bli så jävla skönt att köpa träningskort på Friskis, få svettas och ba känna hur man ba blir av med energin på ett bra sätt haha. Saknar speciellt ki-boxen!

NU vet ni det! =)

Gårdagen spenderades med lite struts&spicy hot hos simpa med halvan. Sen kom johan&mackan och vi åkte till Johan och kolla på House of wax.  :) Nu sitter jag hemma och ska försöka lägga upp lite bilder på fejjan.
Jag är så jävla glad att jag fått lite motivation att träna oxå!!!!!!!! yeees.

hörs&ses libanes.
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0