230909

Idag har vi hunnit med en hel del, morgonpromenad, gym och sen en liten till promenad pga av att vi var tvungna att fixa en liten hemlis jag och min andra halva! ;) Får inte glömma att mami gjorde vår favvorätt idag, inget mindre än spaghetti och köttfärssås med champinjoner i... Satan vad det sitter fint i kistan, min mami hon kan hon hiihi! Och vi har valt att avsluta denna kväll med American pie - The wedding rätt framför nyllet på oss, i världens skönaste säng dessutom! Kan det bli bättre? Hell no! 
Ps, Imorrn ställer vi klockan för att hoppa på cyklarna och bege oss mot friskis och dra ett pass kl, 11.30. Jag menar, det var ju inte igår man gick upp för 12-13! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0