260909

Godmorgon!
Tänkte lite snabbt bara berätta våran gårdag, :)
Började med att vi stod på friskis halv 11. Hahaha kan inte sluta skratta för vissa rörelser är ju sjukt fula, och när man står där och ser sig själv i spegeln och ser att man gör helt fel hahahah!! men men.

Sedan cyklade vi ner på stan, där inkaserades det en jacka till oss båda :) +en klänning och lite småsaker.
Sen åkte vi hem och fixade inför kvällen! Vi var bjudna hem till frida för hon fyllt, där åt vi tacos och drack lite. Egentligen skulle jag inte ens dricka, för nu när jag väl kommit igång med träningen känns det vara dumt haha. men det blev ju till att dricka ändåååå. Tog bussen vid 22 för att hinna till 23 hahah. Men på bussen råkade ju halvan nocka till en så man börja blöda näsblod! så jag&halvan drog till donken för att fixa upp detta haha. Slutade på konrad där man bräna typ 500spänn. fyfan. ångesten är verkligen här nu kan jag säga påengång.

Nåväl nu sitter jag här, ska snart duscha och sådär, blir väl till o göra nå idag haha. Har ju crossroads hemma, så jävla bra film :D

nu orkar jag inte skriva mer, hörs&ses libanes!
/mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0