270909

Söndag är vad det är för dag idag och kl.11 stod jag redo för att köra ett friskis-pass på björnövägen. Jag älskar att träna tidigt, då har man det avklarat liksom. Iof så drar jag och min andra halva 2 träningspass om dagen nu, men det är skönt och veta att man bara har 1 kvar. Kan man välja när man vill utföra det sista liksom, könns så skönt tycker jag hihi! Helgen då? Jo, den har varit bra. Fredagen var trevlig, OCH rolig så länge den varade. Total urspårning på mig när vi stack från krogen, synd att man blir störd i huvudet ibland. Men som tur är händer inte det allt för ofta nu för tiden, nästan aldrig faktiskt. Och igår mådde jag väl som jag förtjänade, skit haha!

Inte nog med det, igår plockade lullan o mami upp mig. Vi hade en såndär dag som jag bara älskar mest av allt, en dag för oss själva. Vi åkte till Hälla, kikade runt. Mami var galen haha, hon var inne på varje affär i tyå 30 min. Höll på att bryta ihop, så jävla hungrig men fick lov att hålla mig. Sedan åkte vi en sväng förbi rusta och sist men inte minst Willys! Herremingud, jag älskar att storhandla, vi köper så mycket bra saker och känner verkligen att jag varit med och påverkat hur våra skafferin och kylskåp ska se ut. Jag är nog den enda i familjen som bryr sig om de, haha! tur att någon gör det ivf, det är min roll liksom och jag gillare =) Kvällen tillbringade jag hos min kära bigsis, vi käkade massor med gott! Och vi kom fram till att fyfan vad underbart det vore om man kunde leva och tjäna pengar på att äta? Jag älskar verkligen att äta, mat är kärlek! Sjukt men sant! Vore så klockrent om man fick ha det som jobb, att äta, Vilken grej lixom!
Förresten så har jag funderat på att utbilda mig till gym-instruktör, skulle vara grymt kul. Jag vet faktiskt att jag ofta gör en ganska stor inverkan på folk, har ett bra pusch och driv i mig! Jag har viljan och vill gärna sprida av mig lite av den till andra ! Ännu en dröm? Får väl se, I guess!

Avslutningsvis, har ju nyss tränat, tänkte slänga mig i duschen när jag skrivit klart detta sen ska vi på Norge-möte! Jag vet en sak som jag och min andra halva skulle vilja ännu mer, träffa några busar! Som vi faktiskt saknar mycket. Blir helt fel att inte ses, vi gillar det inte! :(


Saknar Turkiet oxo, åhhhhh! Pissgrejer! Duschen nu, sen drar vi åt helvete!
 
// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0